7 september 2012

Bagheera


Bagheera ger en minnen tillbaka till barndommen då man sprang i svarta och rosa Bagheera skor. Åttitalet, och början av nittitalet var nog dess kulmn men sen dess har det varit tyst ett långt tag. Men nu är de tillbaka på marknaden igen, kul! och de gör inte enbart skor och vissa träningskläder, de satsar speciellt på löpning, orientering och längdskidåkning. Det har faktiskt riktigt snygga kläder. Förra årets skiddress var riktigt grym men nu är den slut på hemsidan och nya kollektionen har kommit. De har en internetbutik men även en stationär butik i Avesta, kanske väl värt ett besök.

Här i veckan fick jag en löparjacka i neongul av min coach eftersom jag har tjatat om att vi borde ha det när vi kör rullskidor på 90 vägarna och bilarna susar förbi med max en meters avstånd, livsfarligt! Men det får komma bild på den senare. Just nu vill jag ha en skaljacka att slänga över på väg till löpspåret eller gymmet. Jag gillar plain and simple!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar